Fizikai aktivitás

  • Sportsérülések

    Sportolj és egészséges leszel!- hangzik el sokszor a különböző sportolási lehetőségek figyelemfelhívó szövegeként. Ez valóban igaz mind az általános egészségi állapot, mind a fizikai teljesítőképesség, mind az életminőség pozitívan befolyásolható a rendszeres testmozgással, sportolással. Mindezen pozitív hatások mellett azonban a sporttevékenység számos sérülés lehetőségét is magában hordozza.
  • 12 tanács, amivel csökkenthető a rák kialakulásának kockázata

    Életmódváltással tehetünk az ellen, hogy évről évre növekedjen az esélye rákos megbetegedés kialakulásának.
  • Mozognék, de fáj! Információk a porckopásról

    Az ízületi porckopás, orvosi nyelven artrózis, a leggyakoribb és legrégibb ízületi betegség. Már a dinoszauruszok csontjain is láthatók artrózis jelei.
  • A mozgásról még többet

    Ha fogyni szeretnénk, a cardio gyakorlatok fontos részét képezhetik a súlyvesztéshez szükséges fegyvertárunknak. A hatékony cardioedzés összeállításakor az első lépés az, hogy megértsük, mit tehetnek ezek a gyakorlatok a testünkért.
  • Jó szívű tanácsok – szívünk egészségéért

  • Edzésformák - 1. rész

    A teljesség igénye nélkül a gyakoribb edzésformákat szeretnénk bemutatni, kezdve a legegyszerűbb és legismertebb formáktól a legújabb őrületekig. Az utóbbiakat azért is, mert ha végre rászánjuk magunkat a mozgásra és keresünk egy helyet, ahová szívesen elmennénk, akkor jó, ha tudjuk, hogy az idegen hangzású nevek (pl: Kangoo Jumps, TRX) mit is takarnak pontosan.
  • Edzésformák - 2. rész

    A teljesség igénye nélkül a gyakoribb edzésformákat szeretnénk bemutatni, kezdve a legegyszerűbb és legismertebb formáktól a legújabb őrületekig. Az utóbbiakat azért is, mert ha végre rászánjuk magunkat a mozgásra és keresünk egy helyet, ahová szívesen elmennénk, akkor jó, ha tudjuk, hogy az idegen hangzású nevek (pl: Kangoo Jumps, TRX) mit is takarnak pontosan.
  • Edzésformák - 3. rész

    A teljesség igénye nélkül a gyakoribb edzésformákat szeretnénk bemutatni, kezdve a legegyszerűbb és legismertebb formáktól a legújabb őrületekig. Az utóbbiakat azért is, mert ha végre rászánjuk magunkat a mozgásra és keresünk egy helyet, ahová szívesen elmennénk, akkor jó, ha tudjuk, hogy az idegen hangzású nevek (pl: Kangoo Jumps, TRX) mit is takarnak pontosan.
  • Fogyókúra? Életmódváltás!

    Alapvető tanácsok és alapelvek, melyek segítségével megtervezhetjük életmódváltásunkat, aminek nem kizárólagos célja, hanem egyik eredménye lesz az egészséges testsúlycsökkenés, valamint fittebbek, egészségesebbek és energikusabbak is leszünk.
  • Mozogjunk!

    A nagy újévi fogadalmak tekintetében a diétát és az egészséges táplálkozást szorosan követi (sőt kéz a kézben jár) a „mostantól rendszeresen mozogni fogok” ígéret. Januárban rengetegen kezdik el kampányszerűen a testmozgást. Sokan azonban nem veszik figyelembe testük teljesítőképességét, és emiatt néhány hét alatt kudarcba fullad a nagy fogadalom.
  • Mozogj télen is!

    Télen nagyon keveset vagy egyáltalán nem sportolunk, pedig a mozgás a téli hidegben is örömteli esemény.
  • II. Winners’ Day – Integrált Szabadidősport Fesztivál

    A tavalyi, nagy sikerű debütálást követően idén is megrendezésre kerül az angolszász sportok integrált szabadidősport fesztiválja, azaz a Winners’ Day. Ráadásul a közelgő Karácsony okán az ajándék sem maradhat el.
  • Futni jó – így kezdj hozzá! Segítség kezdőknek, újrakezdőknek

    Tudod, hogy hasznos, mégsem szántad rá magad soha a futásra, de most úgy döntöttél, szívesen beépítenéd az edzéstervedbe? Netán újrakezdő vagy, aki régen imádta, mostanában viszont valahogy nem tudja rávenni magát erre a mozgásra? Kezdj futni még a héten – mi segítünk!
  • 5 dolog, amit megtehetsz a jó közérzetért

    A nyár végével azt érzed, az energiaszinted csökken, és nehezen fogadod el, hogy lassan egyre kevesebb a napsütés, rövidebbek a nappalok. Ne feledd, minden csak azon múlik, te hogyan állsz hozzá a dolgokhoz: most mutatunk öt egyszerű, de hatásos trükköt, amelyekkel bármikor javíthatsz a közérzeteden!

  • Így fogj hozzá az életmódváltáshoz!

    Sportolsz, amikor épp nincs más dolgod, de van, hogy fél évig pihen a szekrényedben az edzőruhád? Sokat hallottál már arról, mit és hogyan kellene enned, vagy épp nem enned, és van, hogy megpróbálsz ezt-azt, de sosincs eredménye? Életmódot váltani nem egy hét alatt kell, ha viszont kitartó vagy, sokat változhat a külsőd és a lelkiállapotod is – kezdj neki lépésről lépésre!
  • Hogyan töltse a nyarat gyermekünk?

    A nyári szünet sok szülő számára igazi kihívást jelent: hol és milyen elfoglaltsággal töltse el a szünetet a gyermek, hiszen a közös családi pihenés, a rövidebb-hosszabb nyaralás csak részben oldja meg ezt a kérdést. Már-már igazi szervezési bravúrnak számít, ha sikerül az életkorának, érdeklődésének, adottságainak és nyilván a szülői pénztárcának is megfelelően összeállítani a nyári programokat.
  • Nyári kerékpártúra – 2. rész: terepen

    Előző cikkünkben az országúti kerékpártúrákról írtunk, most megnézzük, mire kell készülnünk, ha terepen is kipróbálnánk magunkat.
  • Nyári kerékpártúra – 1. rész: országúton

    A kerékpározás az utazás, a rekreáció és a sport kiváló keveréke. Jelentősen nagyobb távolságot tehetünk meg így, mint gyalog, ugyanakkor sokkal többet ismerhetünk meg a környezetünkből, mintha autóval utaznánk.
  • Így készüljünk több napos vízitúrára

    Ne csak azon gondolkodjunk, hogy mit vigyünk magunkkal, hanem azon is, hogy mit hagyhatunk otthon! Kisebb csomaggal sokkal kényelmesebb lesz túrázni. Érdemes listát készíteni a szükséges ruházatról, felszerelésről.
  • 10 tanács nyári sportoláshoz

    10 dolog, amire fontos figyelnünk ha nyáron a szabadban vagy meleg teremben sportolunk

Linkek

nnk emblema logo

 

Kövess bennünket!

nnk emblema logo

Elérhetőségeink:

(+36 1) 476 1100
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
1097 Budapest, Albert Flórián út 2-6.